Zimovanje in zoomovanje 2021

Ta teden smo se imeli taborniki super. Nekateri so se dobivali in družili po Zoomu, drugi smo sledili usmeritvam vlade, ki je dovolila druženje v majhnih skupinah. Taborniki se najraje družimo v majhnih skupinah (vodih). Vsaka skupina se je dobila na drugi lokaciji in izvajala dejavnosti na drugem lepem kotičku novomeške narave. Veseli smo, da smo obkroženi s toliko gozdovi.

Prehodili smo orientacijsko pot, ki smo jo postavili po Novem mestu, skuhali kosilo, se igrali, risali zemljevide. Seveda smo se držali vseh priporočil za preprečevanje širjenja Covida, a vseeno se je lepo zopet dobiti s  taborniškimi prijatelji.

ZOOM akcije za vodstvo je konec

V soboto smo se PP-ji, RR-ji in grče zbrali na ZOOM taborniški akciji. Preko zanimivih sodelovalnih iger in izzivov smo zbirali točke ter na koncu razglasili zmagovalno ekipo.
Veseli smo, da smo se lahko spet skupaj zabavali in preživeli večer v najboljši taborniški družbi, čeprav na daljavo.

Vse vas lepo pozdravljamo in upamo, da se vsi skupaj kmalu spet vidimo. ?

Končan oPP+ za PPje!

V soboto smo se PP-ji, RR-ji in grče skupaj odpravili na orientering in raziskali skrite kotičke ‘Podgurja’. Preizkusili smo se v orientaciji, si spekli kosilo na žaru, za konec pa smo ob ognju zapeli nekaj najlepših taborniških pesmi.
Imeli smo se super, zdaj pa že nestrpno čakamo naslednja taborniška druženja z vami!

Fotografije akcije

Življenje na Marsu je uspelo!

Prva taborniška akcija Življenje na Marsu po karanteni..... Lepo je biti zopet s taborniškimi prijatelji v naravi....

Oglejte si več slik iz akcije: https://photos.app.goo.gl/6eZRmS67LpC8LD629

Dan Zemlje 2020!

Pozdravljeni starši in taborniki!

V sredo smo obeležili še en dan tabornikov, hkrati pa tudi še en Dan Zemlje. Zaradi njene onesnaženosti na ta dan opozarjamo na njeno ranljivost in enkratnost planeta, na katerem živimo, in ker je ozaveščanje o pomenu zdravega okolja v tem času, še posebej pomembno smo taborniki na ta dan združili moči in okoli svoje okolice pobrali čim več odpadkov, ki namesto da bi bili odvrženi v smeti, so bili odvrženi v naravo.

Tukaj si lahko ogledate fotografije, ki ste jih po končani akciji poslali nam ?

Zimovanje 2020!

Med zimskimi počitnicami smo se taborniki tokrat odpravili na zimovanje na Zapotok nad Igom. MČ-ji, GG-ji in pa tudi vodstvo smo se imeli res super! MČ-ji smo si sami skuhali kosilo, se malo sprehodili do bližnjega hriba, medtem ko so GG-ji izdelovali bakle in jih nato preizkusili na pohodu na grad. Vrhunec zimovanja pa je bilo pustno rajanje na pustni torek. Zadnji dan smo vse pospravili, na koncu pa smo težko pričakali najslajše kosilo - hamburgerji, ki smo se jih vsi razveselili.

Povezava do slik: https://photos.app.goo.gl/YKfkjjLuyM62ZYsK6

Končana akcija taborniški detektivi!

Najmlajši novomeški taborniki so preživeli nepozabno soboto.

Pot do Mosta na Soči je bila sicer dolg, a ob dobri družbi je kar v redu minila.

V Mostu na Soči smo obiskali šolo, ki ima neverjetno zbirko živali. Primerjali smo različne lobanje, odtise, ugotavljali, kakšno obliko kljunov rabijo ptice na primer za odpiranje semen, božali smo poletno in zimsko dlako živali. Res smo uživali, ko smo lahko rokovali z vsemi temi predmeti in se ob tem ogromno naučili.

Poleg tega smo si ogledali zanimive posnetke o živalih, ob čemer nam je ravnatelj šole povedal veliko informacij, da smo bolje razumeli, kaj se na posnetkih dogaja. Zdaj bolje razumemo živali okoli nas.

Ker smo se nahajali v enem izmed lepših predelov Slovenije, smo se odločili, da si malo ogledamo tudi okolico. Odpeljali smo se do Kobarida. Najprej smo vzdihovali od navdušenja, ko smo z Napoleonovega mostu opazovali reko Sočo globoko pod nami. Kakšne barve, kakšna soteska! Neverjetno.

Pot nas je peljala ob rekli navzgor, mimo ostankov prve svetovne vojne. Potem pa smo že zaslišali šumenje padajoče vode. Ko se je pred nami prikazal slap Kozjak, smo ostali brez besed – v nekakšni jami je slap padal v bazenček smaragdno modre barve. Čudovito.

Sledilo je še prečkanje Soče, tokrat po visečem mostu. Zelo zabavno je bilo loviti ravnotežje.

Potem pa še tiste tri ure vožnje in domov smo se vrnili polni čudovitih vtisov in novih znanj.

Link do vseh slik: https://photos.app.goo.gl/5rhcpgjZDAopoFFs6

Orientacijsko tekmovanje GSJ 2020 končano!

V petek, 10.1.2020, se je 17 članov RGT odpravilo na prvo akcijo leta, in sicer na orientacijsko tekmovanje GSJ (Glas Svobodne Jelovice), ki je potekalo v Škofji Loki in okolici. Z vlakom smo se odpravili z železniške postaje Kandija proti Ljubljani, v Ljubljani prestopili in okoli sedme ure prispeli v Škofjo Loko. Zvečer smo se družili in spoznavali tabornike iz drugih rodov, zgodaj zjutraj pa se je začelo tekmovanje. Po odpisanih TOPO testih smo se med prvimi odpravili na progo, ki je bila zahtevna, a odlično postavljena.

Po vrnitvi na cilj smo si privoščili toplo kosilo in počakali na rezultate.

Ekipi mlajših GG-jev sta zasedli 3. in 4. mesto, starejši GG-ji so zaključili 4., ekipa vodnikov pa si je priborila 3. mesto v PP konkurenci.

Popoldne smo se z avtobusom odpeljali do Ljubljane, tam pa smo po kratki malici prestopili na vlak in s tem uspešno zaključili prvo akcijo v letu. Veselimo se naslednjih!

Silvestrovanje 2019 za PP&RR!

Včeraj smo imeli PP-ji in RR-ji še zadnjo akcijo letos in sicer, druženje na silvestrovanju v Hostel Situla.??

Tudi vam želimo lep preostanek praznikov in srečno 2020!❤️

Novomeški GG-ji medse sprejeli nove člane!

Ta vikend so novomeški GG-ji medse sprejeli nove člane. Ti so se morali najprej izkazati z svojim znanjem, iznajdljivostjo in sodelovanjem. Po svečani prisegi so ponosno prejeli nove rutice.

Sobota in nedelja sta bili namenjeni spretnostim orientacije. Nek škrat se je očitno poigral s skicami terena, saj je v njih mrgolelo napak. GG-ji so se potrudili, da so jih čim bolje popravili. Določanje azimuta, branje zemljevidov, skica terena ali vrisovanje - nič od tega našim taborniko več ne povzroča težav.

Tako v soboto kot v nedeljo so se taborniki odpravili na orientiring - sedaj so jim kraji okoli Dolenjskih Toplic že kar dobro poznani. Vsi smo ponosni, da na orientiringih ni bilo nobenih težav in da so vse skupine s progama opravile z odliko.

Sobotno večerjo smo si sami skuhali na ognju. Moker gozd zaradi dežja tekom tedna nas ni ustavil in ognji so nas prav prijetno greli. Ob večerni igri pa smo se vsi zabavali in pokazali veliko mero iznajdljivosti.

V soboto so se GG-jem pridružili še MČ-ji iz voda Izgubljene rutke in tudi oni so pokazali, da jim je branje zemljevidov 'mala malica'.

Vsi smo se tekom vikenda veliko naučili in komaj čakamo na naslednje akcije.

Povezava so slik: https://photos.app.goo.gl/6xgKBAMtaux3ch7D9

Štirje PP-ji se udeležili curlinga

V ponedeljek, 25.11.2019, smo se 4 člani RGT-ja udeležili PP aktivnosti: Curling
Malo bolje smo spoznali ta šport, predvsem pa smo se zelo zabavali?

Odličen začetek voda Izgubljene rutke!

Člani taborniškega voda Izgubljene rutke smo šolsko leto začeli z vodovim vikendom v koči Travnik v Kočevskem Rogu. Kot vedno smo se imeli nepozabno.

Urili smo svoje sposobnosti orientacije. Šli smo na pohod, na katerem so člani s pomočjo zemljevidov in kompasov iskali pravo pot. Ker so se dobro obnesli, sva jih vodnika Bor in Živa v nedeljo poslala na njihov prvi orientering, ki so ga opravili z odliko!

Poleg tega so si zakurili ogenj in na njem pripravili slastno kosilo: pire krompir, zraven pa (kot se za tabornike spodobi) spekli hrenovke – in to na palicah, ki so jih odrezali in ošpičili sami. Vsi prsti so ostali na rokah, pa čeprav je bil kakšen na koncu morda malo povit.

Posneli smo tudi filmček o slovenskih tabornikih, ki je že romal v Ameriko, kjer so si  ga ogledali naši vrstniki. Kljub mladosti smo v filmu govorili (in peli) po angleško.

Tudi noči se ne bojimo in prav uživali smo, ko smo ob luninem siju raziskovali sledi gozdne železnice.

Uvod v taborniško leto je bil super, zdaj komaj čakamo na naslednje akcije.

Za pomoč se zahvaljujemo Športnemu društvu Dolenjske Toplice in Mestni občini Novo mesto, ki nas podpira pri delovanju.